Pokój montażu i masteringu

W tym pomieszczeniu realizowana jest obsługa techniczna wydarzeń, które odbywają się w Studiu im. Agnieszki Osieckiej.


Pracownia montażu cyfrowego i masteringu:

Mastering: SADI 3 głośniki GENELEC 1031A, magnetofony: CDR YAMAHA 100, CDR STUDER D-740, DAT SONY PCM-2700A DAT Recorder STUDER D 780, konsoleta JL COOPER Electronics CS10, procesor TC Electronic 5000 5A4D4F. Sercem rozwiązania technologicznego studia jest stół reżyserski typu SL9040J firmy Solid State Logic. Światowa premiera modelu SL9000 odbyła się jesienią 1995 roku na Konwencji AES (Audio Engineering Society) wywołując ogromne zainteresowanie producentów nagrań dźwiękowych.


Pokój reżysera dźwięku:

Mikrofony: bogaty zestaw po kilka sztuk każdego modelu: Neuman U-47, U-87, TLM-50, Schoeps MK 2s BLM3, MK 21Hg, Microtech UM 92.1s Sony C 800(g) Sennheiser MD 421 AKG C 12VR Electrovoice RE20 Groove Tube 3, zestaw bezprzewodowy Shure, procesory: LEXICON 300L, TC Electronic 5000 5A4D4F, TC Electronic 2000, Eventide DSP 4000, De-Esser DBX 902, Dynamite Valley People, przetwornik AD/DA 20Bit MYTEK, nagłośnienie: konsoleta Soundcraft SPIRIT 8-40 kanałów zestaw głośników JBL 2 x 5.000W SYMETRIX Compressor Limiter x 2 Graphic Equalizer DOD x 4 APHEX model 106 DIGITECH 4 channels mulitieffects proc.

Licencję na pracę przy transmisji koncertów ze Studia im. Agnieszki Osieckiej ma tylko sześciu wybitnych reżyserów dźwięku: Jacek Gładkowski, Tadeusz Mieczkowski, Przemysław Nowak, Wojciech Przybylski, Jarosław Regulski oraz Mikołaj Wierusz.

Pokój montażu i masteringu
Pokój montażu i masteringu
Pokój montażu i masteringu